VR tecrübe alanlarını ziyaret eden tüketiciler, Web 3.0 tecrübesiyle Tech Arena mağazasının dijital ikizinde gezinti ve alışveriş yapabiliyor.
MediaMarkt, sanal gerçeklik (VR) mağaza tecrübesindeki öncü ve yenilikçi rolünün bir yansıması olan Dijital İkiz Projesi kapsamında, tüketicilerine sunduğu eşsiz fizikî mağaza tecrübesini sanal gerçeklik dünyasına taşıyor.
MediaMarkt’ın TechArena konsept mağazasının Sanal Gerçeklik platformu Spatial.io üzerinde oluşturulan, cep telefonu, tablet, bilgisayar ve VR gözlüklerden ziyaret edilebilen Dijital İkizi, bu defa MediaMarkt mağazalarında konumlandırılan VR alanları üzerinden 3D internet ortamında deneyimlenebilecek. Tüketiciler Metaverse evrenindeki mağazada sanal tipe çıkabilecek ve beğendikleri eserleri satın alabilecek.
VR GÖZLÜKLE SANAL MAĞAZA TURU
MediaMarkt’ın tüketicilere fiziki dünya alışveriş tecrübesinin etkileşimli ve ileri teknoloji odaklı bir versiyonunu fütüristik bir sanal gerçeklik ortamında sunmak emeliyle başlattığı Dijital İkiz projesi, fizikî manileri ortadan kaldıran VR tecrübesiyle tüketicilere alternatif, etkileşimli ve cümbüş dolu bir gezinti ve alışveriş tecrübesi sunuyor.
MediaMarkt’ın İstanbul, İzmir ve Ankara’da bulunan mağazalarını ziyaret eden tüketiciler, bu mağazalarda konumlandırılan özel tecrübe alanlarındaki VR gözlüklerini kullanarak Tech Arena mağazasının eşsiz imkanlarını, eser ve marka çeşitliliğini bulundukları yerden keşfedebilecek.
Tüketicilerin son teknoloji eserleri Metaverse kozmosunun büyüleyici ortamında farklı bir bakış açısından inceleyerek deneyimleyebilecekleri VR tecrübe alanları Eylül itibariyle tüketicilerin tecrübesine sunulacak ve 2025 yılının Ocak ayına kadar MediaMarkt’ın İstanbul Marmara Park Tech Arena, İzmir Optimum ve Ankara Kentpark mağazalarında ziyaret edilebilecek.